الگوریتم پاندا گوگل
نوشته شده توسط : صادق عزیزی

الگوریتم پاندا نام الگوریتم جدید گوگل است که می خواهد با سایت هایی که دارای کیفیت محتوای مناسبی هستند دوست شده، با سایت های کم کیفیت قهر کرده و پوست سایت های کپی کننده را بکند، اما آیا می دانید الگوریتم پاندا چطور کیفیت سایت ها را ارزیابی می کند؟

الگوریتم پاندا گوگل

مقاله آموزش سئو الگوریتم پاندا برای کسانی نوشته شده است که مایلند جهت ارتقاء و با حفظ جایگاه خود در گوگل سایت خود را بر اساس الگوریتم جدید بهینه کرده و دست دوستی به الگوریتم پاندا گوگل دهند، جهت ایجاد یک ارتباط صمیمی با الگوریتم پاندا می بایست دقت بیشتری در موارد زیر داشته باشید:

  • میزان ماندگاری در سایت Time on Site
  • میزان گردش در سایت Page Views
  • میزان فرار از سایت Bounce Rate
  • شبکه های اجتماعی Social Networks 5
  • برندسازی اینترنتی Internet Branding

موارد 1 تا 3 بسیار با یکدیگر در ارتباط هستند، اگر میزان فرار از سایت کاهش پیدا کند، زمینه برای افزایش میزاش گردش در سایت بیشتر شده و نهایتا میزان ماندگاری در سایت نیز افزایش پیدا می کند، با وجود ارتباط زیاد بین موارد مذکور به جهت اهمیتی که دارند از یکدیگر تفکیک شده و به صورت جداگانه در مقاله آموزش seo الگوریتم پاندا مورد بررسی قرار گرفته اند، ناگفته نماند که شبکه های اجتماعی یکی از ابزارهای مهم برندسازی اینترنتی بوده و برندسازی اینترنتی نیز تاثیر مثبتی روی موارد 1 تا 3 دارد، اگر سئو را به میزان کافی نمی شناسید حتما کتاب آموزش سئو را مطالعه نمایید.

میزان ماندگاری در سایت:

الگوریتم پاندا به شما یک شکلات بزرگ می دهد اگر مخاطب را زمان بیشتری در سایت نگه دارید؟ به طور متوسط از زمانی که یک بازدید کننده به وبسایت شما وارد شده تا زمانی که از آن خارج می شود چند دقیقه طول می کشد؟ سایت خود را با دقت مشاهده کرده و خودتان را جای مخاطبتان بگذارید، به این فکر کنید که چه راه حل هایی برای افزایش ماندگاری مخاطب وجود دارد؟ شما سایت خود را بهتر از هر کس دیگری می شناسید، مخاطب خود را نیز شناخته اید و خوب می دانید به دنبال چه چیزی به سایت شما آمده بنابراین بهتر می دانید چطور می توان او را راضی کرده و منجر به افزایش ماندگاری اش شوید . شاید راه حل های زیر برای شما مفید باشد:

1- پاسخگویی به نیاز بازدیدکننده:

بازدید کننده در جستجوی اطلاعات به گوگل پناه آورده و نهایتا به یکی از صفحات سایت شما رسیده است، آیا محتوای سایت شما پاسخگوی نیاز بازدید کننده بوده و او را به آنچه می خواهد می رساند؟ آیا همه اطلاعاتی که او نیاز دارد را بدون زیاده گویی ها و به صورت خلاصه و مفید در اختیارش قرار داده ایده؟ وقتی بازدید کننده به انتهای متن رسید لبخند رضایت زده مطالعه مطالب شما را به دیگران نیز توصیه می کند؟

2- عدم عجله در انتشار متن جدید:

برتری سایت شما نسبت به سایر سایت های مشابه چیست؟ کیفیت با کمیت؟ هرچند به روزآوری منظم سایت در مخاطب پسندی و موفقیت سایت بسیار موثر است اما هرگز برای بهتر کردن سایت به یک مطلب خوب اکتفا نکرده و برای رساندن آن مطلب به سطح بسیار بسیار خوب بروزآوری سایت را چند روز دیگر به تاخیر بیاندازید و هیچ وقت کیفیت را قربانی کمیت نکنیدا

3- تقسیم بندی متن:

غذا هر چقدر هم که خوشمزه باشد باید آن را لقمه لقمه خورد، آیا می توانید غذایی را به صرف خوشمزه بودن به یک باره ببلعید؟ متن مفیدی نوشته اند ولی بسیاری بازدید کنندگان قبل از رسیدن به انتهای متن خسته شده و از آن دست می کشند، شما باید اقداماتی انجام دهید که بازدید کننده از مطالعه مطالب سایت شما احساس خستگی نکند، یکی از این اقدامات تقسیم بندی متن است، یک متن 50 خطی را به صورت 50 خط پشت سر هم ننوشته و آن را پاراگراف بندی نماید در صورت امکان برای هر پاراگراف با استفاده از تگ های h1 – h6 یک تیتر فرعی انتخاب کنید.

منبع: اف تی سنتر




:: موضوعات مرتبط: آموزش سئو , ,
:: برچسب‌ها: الگوریتم پاندا گوگل ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: